TEATRO DO MORCEGO PRESENTA "O CLUB DA CALCETA" DE MARÍA REIMÓNDEZ
O venres 6 de febreiro de 2009 ás 22:00 horas no Coliseo Noela.
PROGRAMA: Rede de Teatros e Auditorios de AGADIC
ORGANIZA: Concellería de Cultura de Noia
2/2/09
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario